Bir tatilden daha sağ salim döndük. Oley!

Giderken umutlarımı yer seviyesinde tuttuğumdan, her açıdan – hemen hemen – güzel bir tatil oldu. Hastalanmasınlar yeter ki diyordum! Neyse ki Beliz azı dişlerini çıkarsa da geceleri deliksiz uyudu, uyuduk. Temiz hava, bol güneş ve rüzgar sayesinde 🙂

Deniz, kum, hava, güneş herşey mükemmeldi; ama rüzgar peşimizi bırakmadı adanın ne yanına gidersek gidelim. Herhalde dedik, bu ada rüzgarıyla meşhur. Yazın 40 derecede püfür püfür estiğinde kimse şikayet etmiyordur.

Mallorca coves
Cuevas Drach’ta, dünyanın en büyük yeraltı göllerinden biri

Genelde bir günü otelde geçirip, diğer günü adayı gezmek üzerine planladık. Rüzgar nereden eserse o yana gittik. Mevsimden ötürü, tüm günü plajda geçiremedik; ama en az yarısını geçirdik. Dünya’nın en büyük yeraltı mağarasının yazısı burada.

Soller, dağ köyünün sokakları

2 çocukla çok kolay bir tatil oldu. Biraz onların gönlü oldu, biraz bizim. Beliz bazı uykularını arabada uyudu, Alaz arabada uyuyakaldı. Hatta seyahatin güzel anlarından biri; bir yol üzeri restoranında durup onlar arabada uyurken bahçede birer kahve içip karı-koca sohbet edebildik. Araba gözümüzün önündeydi canım…

Yol üzeri restoranları

Alaz yanında büyüteç taşıdı veya ne bulduysa odaya getirip inceledi. Beliz kapıyı açık buldu mu odadan dışarı kaçtı. Çocuk dostu bir oteldi, zaten her misafir çocukluydu neredeyse… Balkonu genişti. Odada hazırlanırken biz, onlar da balkonda oynayabildiler. İlk kez zincir bir otelde kaldım, lüks olmasa da rahattı ve aileler için çok uygundu. Zaten tanıştıklarımızın ikinci, üçüncü kez aynı otele gelişleriydi.

Alaz’ın oteldeki, tatildeki favori mekanı

Yemekler açık büfeydi; ama biz yarım pansiyon seçtik. Kahvaltı da akşam yemekleri de çok iyi ve çeşitli idi. Çocuklar pek yeme-içme meraklısı olmuyor tatillerimizde. Biraz ite-kaka yediler. Bense 2 kilo alıp dönmüşüm 🙁

Mallorca
Porto Cristo sahilinde mola

Her akşam 8’de mini diskoya gidiyorduk. İkisi de kendi yaşıtlarını bulup takılıyorlardı. Beliz’in çeşit çeşit dans figürleri öğrenmesine şahit olduk ve tabii Alaz’ın İspanyolca şarkıları şakır şakır söylemesine! Mini disko ardından yetişkin ve çocuklar için animasyon gösterileri oluyordu. Bu tarz otellere gitmiş olsam da hayatımda hiç izlememiştim açıkçası bunlardan birini. Genelde sonuna dek kalamıyorduk Beliz’in uykusu geldiğinden odaya gidiyorduk, bir tek Frozen’ı sonuna dek izleyebildik.

Bizimkilerin mini disko bağımlılığı

Dördümüzün aynı odada, Alaz’ı oturma alanındaki ek yatağa koymayıp ortamıza aldık, Beliz de bebek yatağında uyuduğu ve herkesin sorunsuz uyuduğu ilk tatilimizdi. Sabah 8’den önce uyanmadılar, ki Alaz için bir mucize! Beliz ve Alaz’ın yatak muhabbetleri, oyunları her gece izlemeye değerdi. Eve dönünce de ikisini aynı odada yatırmaya devam ediyoruz. Şimdilik genelde herşey yolunda!

Mallorca
Deia, Unesco koruması altındaki köylerden biri

Tam istediğim kıvamda olmasa da çocuklar da ben de deniz sezonunu açtık. Akdeniz’in ılık suları yerine serin sularıyla…

Aradaki resimlere ilişkin bahsettiğim köylerin ve limanların yazıları sırayla gelecek…

Mayorka’da yapılacaklar listesi burada: https://www.gezginanne.com/2016/04/cocukla-palma-de-mallorca-mayorka-adas.html

Birkaç fotoğraf daha…

Port de Soller
Denizx2 ve kum
Otel önündeki halka açık oyun parkı
Büyüteç ve Alaz
Otelin aile odası – sağdaki kapı ardı yatak odası
Çocuk havuzu
Bizim gezi planımız…

Not: Tüm fotoğraflar bana aittir. Lütfen izinsiz paylaşmayın…

Yazar

4 Yorum Var

1. Nasıl yapsak da sana takılsak Denisim:))
    Neyse bu olamayacağına göre ancak yazıların ile size eşlik ediyoruz..HArika bir tatil olmuş..Sayende Mayorkayı gezdik:)HAtta hayran kaldım diyebilirim..
    Yeni maceralarının içinde yer almak ve beraber anılarımızı arttırmak dileğiyle kocaman öpüyorum..

2. Bır kac gun sonra Mallorca ya gıdıyoruz, 4 günlüğüne. Tabii ki önce burayı okudum. Zaten yeterli de oluyor. Teşekkürler, sevgıler.

Yorum Yaz

Pin It
Bu sitedeki tüm içerikler Digital Millennium Copyright Act ve 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserlerini Koruma Kanunu'na istinaden koruma altındadır. Buradaki hiçbir içerik (Yazı, Fotoğraf, Video vb.) site KULLANIM ŞARTLARI'nda da belirtildiği üzere izinsiz olarak kopyalanamaz, alıntı yapılamaz, başka yerde yayınlanamaz

© 2019 Tasarım Blogger Tasarım.